Cena | 2,49 zl/gracz |
|
Pamięć RAM | Nielimitowana! |
|
Ilość graczy | 10 - 150 |
|
Jako jedyny hosting w Polsce zatrudniamy od 8 lat zespół doświadczonych specjalistów. Tylko u nas dział techniczny dostępny jest również przez nasze call center. NIe wierzysz ? Zadzwoń i sprawdź ! |
Profesjonala pomoc techniczna przez telefon | Tak |
2,49 zł
Kup serwerTak
SMS, DotPay, Karta kredytowa, Paypal, Paysafecard, Przelew Bankowy, Przelew z Poczty
Tak
Tak
Tak
Nasze serwery znajdują się w najlepszym centrum danych w Polsce ATMAN w Warszawie lub Sprint Data Center w Olsztynie
Tak
Od 8 lat rozwijamy nasz profesjonalny i innowacyjny panel zarządzania serwerami gier.
Tak
Super wydajne dyski półprzewodnikowe. To właśnie na nich działają nasze serwery.
Tak
Dark And Light to osadzona w realiach średniowiecznego fantasy gra MMORPG, której historia przedstawia się dosyć nietypowo. Pierwsza wersja tytułu, dostępna w modelu biznesowym free-to-play, powstała we współpracy Farlan Entertainment ze studiem NPCube zadebiutowała jeszcze w 2006 roku i zebrała dość nieprzychylne recenzje. Na domiar złego, dwa lata później jej twórcy zostali uznani za winnych bezprawnego użycia opatentowanej technologii, a serwery gry zamknięto. W roku 2011 prawa do tytułu wykupiło studio Snail Games, odpowiadające wcześniej za popremierowe poprawki do gry. Po kilku latach prac, w roku 2016 Dark And Light został reaktywowany z zupełnie nową oprawę graficzną, nowym modelem biznesowym (buy-to-play) oraz całym szeregiem zmian na gruncie mechaniki.
Cechą charakterystyczną Dark And Light od zawsze był otwarty świat o wielkości ok. 40.000 km kwadratowych oraz nieskrępowana, wręcz sandboksowa swoboda rozgrywki, połączona z brakiem typowych questów fabularnych. W pierwotnej wersji gry do dyspozycji graczy oddano 12 ras oraz 14 klas postaci, podzielonych na cztery główne archetypy: Wojownik, Łowca, Uzdrowiciel oraz Mag. Każda z postaci dysponowała 12 slotami ekwipunku i możliwością noszenia zbroi oraz dwóch rodzajów broni (bądź broni i tarczy). Integralną częścią gry był rozbudowany system rzemiosła, podzielony na kilka zawodów, w ramach których gracze mogli wytwarzać różne rodzaje przedmiotów. Dość nietypowe rozwiązanie w Dark and Light stanowił oryginalny system rozwoju, zgodnie z którym gracze zdobywali trzy rodzaje punktów doświadczenia, tzn. Combat, Crafting oraz Social. Pierwsze z nich przyznawane były za zabijanie wrogów, drugie za wytwarzanie przedmiotów, zaś ostatnie za przynależność do gildii i wykonywanie związanych z nimi zadań.